فرشته ی نجات


love story

به نام تک نوازنده ی گیتار عشق.......

 وقتی رسیدی که شکسته بودم

از همه ی آدما خسته بودم

وقتی رسیدی که نبود امیدی

اما تو مثل معجزه رسیدی

وقتی رسیدی که شکسته بودم

از همه ی آدما خسته بودم

بعد یه عالم اشک و بغض و فریاد

خدا تو رو برای من فرستاد

خوب می دونم جای تو رو زمین نیست

خیلیه فرق تو فقط همین نیست

آدمای قصه های گذشته

به کسی مثل تو میگن فرشته

فرشته ی نجات، فرشته ی نجات

تو جون ازم بخواه، اونم کمه برات

فرشته ی نجات، فرشته ی نجات

تو جون ازم بخواه، اونم کمه برات

رسیدی از یه جا که آشنا بود

شبیه تو فقط تو قصه ها بود

تو از یه جای خیلی دور اومدی

قفلو شکستی مثل نور اومدی

تو همونی که آرزوی من بود

همیشه هرجا روبروی من بود

شبا تو خوابم تو رو دیده بودم

خیلی شبا بهت رسیده بودم

خوب می دونم جای تو رو زمین نیست

خیلیه فرق تو فقط همین نیست

آدمای قصه های گذشته

به کسی مثل تو میگن فرشته

فرشته ی نجات، فرشته ی نجات

تو جون ازم بخواه، اونم کمه برات

فرشته ی نجات، فرشته ی نجات

تو جون ازم بخواه، اونم کمه برات



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت12:05---22 بهمن 1390
عجب وبی داری دختر به منم سر بزن

Mehran.Etaati
ساعت19:30---19 بهمن 1390
سلام.وبلاگ زیبا و جالبی دارید.منتظرم دیدارتان در وبلاگ خود می باشم.خدانگهداتان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:فرشته ی نجات,ساعت 19:24 توسط shabnam shalchi| |


Power By: LoxBlog.Com